ביטוח בריאות

יש לי ביטוח משלים של קופת החולים, האם צריך גם ביטוח בריאות פרטי?

משפחות רבות בישראל משלמות מאות שקלים מידי חודש על ביטוח משלים של קופת החולים, האם נדרש לרכוש בנוסף גם ביטוח בריאות פרטי?

כל אזרח במדינת ישראל מבוטח בקופת החולים במסגרת חוק הבריאות הממלכתי, מעבר לכך משפחות רבות רוכשות גם את הכיסויים הביטוחים המשלימים של קופות החולים.

מה הבעיה הקיימת בכיסויים המשלימים של קופות החולים?

הביטוחים המשלימים של קופות החולים נותנות שורה של תוספות מעבר לקיים במסגרת חוק ביטוח בריאות. בין התוספות סל הריון וטיפולים משלימים כאלה ואחרים, אבל המבוטחים שרוכשים את הביטוחים המשלימים לא יודעים שהכיסוי הביטוחי הזה לא יתן להם מענה לקטסטרופות רפואיות.

שאנחנו מדברים על קטסטרופות אנחנו מדברים על אירועים כמו רכישה של תרופות שלא מופיעות בסל הבריאות או טיפולי השתלה שלא מכוסים במסגרת חוק הבריאות הממלכתי.

ניקח לדוגמה מקרה של חוסך שחייב לעבור השתלה, כיום ממתינים בתור להשתלה בישראל למעלה מ – 1200 אנשים והמספר רק עולה משנה לשנה.

אם התור להשתלה בישראל הוא כזה ארוך למה לא לעבור השתלה בחו"ל?

כדי שקופת החולים תפנה אותך להשתלה בחו"ל צריך לעמוד בשלושה תנאים מצטברים

אין טיפול רפואי בארץ, לא ניתן לבצע בארץ והמבוטח בסכנת חיים

מכיוון וניתן לבצע השתלה בארץ החולה יאלץ להמתין עד שיהיה בסכנת חיים. חוסך שרכש את הביטוח המשלים לא יקדם את מקומו בתור הוא רק יזכה להחזר כספי של כ- 70 אלף דולר.

לשם ההמחשה, חוסך שמעוניין בשקט נפשי יכל לרכוש כיסוי למקרה של השתלות עלות הכיסוי לגבר בן 40 היא כ- 15 שקלים בחודש.

אבל לא רק כיסוי להשתלות ניתן לרכוש באופן פרטי, ניתן לרכוש גם כיסוי לתרופות שנמצאות מחוץ לסל הבריאות או תרופות בהתאמה האישית.

ביטוח בריאות פרטי יכל לקצר גם את זמני ההמתנה לאבחונים פרטים חשובים כמו CT    או MRI שזמן ההמתנה אליהם עשוי להגיע גם לשלושה חודשים.

הביטוח המשלים של קופות החולים הוא נחמד ומאפשר למשפחות בישראל להרחיב את השירותים הניתנים במסגרת החוק מבלי למלא הצהרת בריאות אך כדי לתת מענה ביטוחי אמיתי לבעיות שעשויות לצוץ יש צורך לרכוש גם כיסויים ביטוחים פרטים.

את הביטוח יש להתאים יחד עם סוכן הביטוח בהתאם לצורך וליכולת הכלכלית של כל משפחה ומשפחה.

רוצים לדעת איזה ביטוחים עליכם לרכוש? אחד השירותים שאנו מציעים באתר הוא בדיקת תיק ביטוחי. השאירו את הפרטים וסוכן ביטוח מוסמך יחזור אליכם לקביעת פגישה.

    שם (חובה)

    דואר אלקטרוני (חובה)

    טלפון (חובה)

    נושא

    תוכן ההודעה

    רוצים להגיע עם יותר כסף לפנסיה?
    רוצים להפסיק לפחד מהחיסכון הפנסיוני?
    קורס הפנסיה הדיגיטלי של : פנסיוני להבין את הפנסיה הוא הפתרון עבורכם
    כנסו לקורס הפנסיה הדיגיטלי שלנו https://pensuni.com/?page_id=7203

    יש לי ביטוח משלים של קופת החולים, האם צריך גם ביטוח בריאות פרטי? by

    נדב טסלר

    נדב טסלר, מתכנן פרישה, משמש כסמנכ"ל מקצועי בקוואליטי שירותים פיננסים לשעבר סמנכ"ל מקצועי בהלמן אלדובי קופות גמל ופנסיה, ומנהל המוצר באגף השיווק במנורה מבטחים. מרצה כיום במכללת נתניה ומכללה לפיננסים BDO. בעל הבלוג : פנסיוני, להבין את הפנסיה. לנדב תואר M.A במנהל עסקים מהמכללה למנהל, B.A במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון והוא מחזיק רישיון סוכן ביטוח פנסיוני מטעם רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    אולי יעניין אותך גם

    Back to top button