חדשות

פנסיה דיגיטלית במיטב דש

בבית ההשקעות מיטב דש הכריזו לאחרונה על מהפיכה נוספת בתחום הפנסיה, הפנסיה הדיגיטלית. מיטב דש מאפשרים ללקוחות, שכירים או עצמאים להצטרף ללא סוכן לקרן הפנסיה. כל מה שנדרש הוא להיכנס לאתר ולהחיל להזין את הפרטים. במיטב דש מציעים למצטרפים בפנסיה הדיגיטלית דמי ניהול נמוכים משמעותית מדמי הניהול המלאים בקרנות הפנסיה.

פנסיה דיגיטלית הצטרפות רגילה
דמי ניהול מהפקדה 1.49% 6%
דמי ניהול מצבירה 0.19% 0.5%

המהפיכה השנייה

אמנם דמי הניהול אותם מציעים בפנסיה הדיגיטלית נמוכים מאוד מהמקובל בשוק, האם אכן מדובר כאן במהפיכה? כזכור לפני קצת יותר משנה הכריזו בדש מיטב על מהפיכת הפנסיהכאשר הציגו דמי ניהול בשיעורים נמוכים במיוחד לכל מי שיבחר להצטרף אליהם. והנה תוך תקופה קצרה מציעים בדש דמי ניהול גבוהים הרבה יותר מאשר מהתכנית הקודמת.

דמי ניהול מהפקדה דמי ניהול מצבירה
פנסיה דיגיטלית 1.49% 0.19%
תכנית קודמת 0.38% 0.38%
תכנית קודמת 0.30% 0.30%
תכנית קודמת 0.19% 0.19%

האם יש כאן חזון דיגטלי?

באתר דש מאפשרים לבצע הצטרפות באופן עצמאי או כשכיר דרך האתר (לכניסה), משתמש שיבחר להזין את פרטיו ידרש למלא הצהרת בריאות מקיפה ואת פרטי מעסיקו. בנוסף ניתן לבצע דרך האתר הזנה של טופס להעברת כספים מחיסכון קודם לקרן הפנסיה של דש. לאחר השלמת התהליך יצור איתך קשר נציג דש מיטב וידריך אותך כיצד לבצע את התשלום לקרן. אפשרות זאת קיימת כבר למעלה משנה במנורה מבטחים באמצעות מערכת פנסיה בקליק (כניסה)

חשוב לזכור כי למרות דמי הניהול הנמוכים אותם מציעים מיטב דש, עדיין מדובר בקרן פנסיה קטנה שלא מקבלת לשירותיה כל אחד (ולא בכל עיסוק) בנוסף בשל מגבלות תקנון הקרן חוסכים לאחר גיל 30 שיצטרפו לקרן הפנסיה יסבלו מתת ביטוח. (לקריאה נוספת)

תמונות מתוך המערכת

פנסיה דיגטלית

 

 

פנסיה דיגיטלית

רוצים להגיע עם יותר כסף לפנסיה?
רוצים להפסיק לפחד מהחיסכון הפנסיוני?
קורס הפנסיה הדיגיטלי של : פנסיוני להבין את הפנסיה הוא הפתרון עבורכם
כנסו לקורס הפנסיה הדיגיטלי שלנו https://pensuni.com/?page_id=7203

פנסיה דיגיטלית במיטב דש by

נדב טסלר

נדב טסלר, מתכנן פרישה, משמש כסמנכ"ל מקצועי בקוואליטי שירותים פיננסים לשעבר סמנכ"ל מקצועי בהלמן אלדובי קופות גמל ופנסיה, ומנהל המוצר באגף השיווק במנורה מבטחים. מרצה כיום במכללת נתניה ומכללה לפיננסים BDO. בעל הבלוג : פנסיוני, להבין את הפנסיה. לנדב תואר M.A במנהל עסקים מהמכללה למנהל, B.A במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון והוא מחזיק רישיון סוכן ביטוח פנסיוני מטעם רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון.

תגובות

  1. טועה ומטעה ..

    מיטב דש פנסיה דיגיטלית זולה יותר בדמי הניהול -תלוי בסכום הלקוח לעומת הורסיה הישנה.

    מיטב דש מנסה לבצע מהפכה בתחום – כמובן שמנורה לא אוהבת שרווחיה מועברים ללקוחות.

    גודל הקרן אינו רלבנטי כשיש מבטח משנה

    תת ביטוח לאחר גיל 30??שטויות – תבחר במסלול עתיר ביטוח והכל אותו דבר.

    אמנם אתה מקצועי – אך מגמתי.

    אם כבר לבחור קרן פנסיה גדולה – אז הראל בגדול.

    אם דמי ניהול – רק מיטב דש.

    בהצלחה

    1. ערב טוב,

      דמי ניהול של 1.49 הם אמנם זולים, אך עדיין גבוהים משמעותית לעומת כל אפשרות שהיתה קיימת בפעם הקודמת. אפשר לקרוא גם בכלכליסט מה רחלי בינדמן כתבה על זה http://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3631732,00.html

      גם במסלול עתיר ביטוח במיטב דש לאחר גיל 30 לגבר ו- 37 לאישה מתחיל להתקיים תת ביטוח, בנושא שארים. לעניין אבדן כושר עבודה זה מתחיל טיפה יותר מאוחר.
      ראו נספח יב-2 בתקנון

      http://www.meitavdash.co.il/files/tofos_gemel/gemel/tfasim/2014/takanonim/%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%95%D7%9F%20%D7%93%D7%A9%20%D7%9E%D7%A7%D7%99%D7%A4%D7%94%20%D7%9E%D7%94%D7%93%D7%95%D7%A8%D7%94%2012.pdf

      🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

Back to top button